24 Ağustos 2012 Cuma

Elvada ''Sol'' Açık Metin

Onun top oynadığı dönemlerde ben daha dünyada yoktum.Bana ondan bahseden ilk insan babam olmuştur.Siyasi görüşleride birbirlerine çok benzediğinden en sevdiğin futbolcu kim sorusuna verdiği cevaptı Metin Kurt.Bağış Erten Galatasaray Dergisin'de Galatasaray'ın efsane onbirini kurarken şöyle bir cümlesi vardı:'',İngiltere'de olsa efsane olurdu,Latin Amerika'da olsa devrimci:''Bizim ülkemizde kim ezilenlere,dışlanmışlara yardım etmek istese her zaman kendi dışlanmıştır.Onlardan biriydi Metin Kurt .Sendika kurup para için her şeyi göze alan  yöneticilere karşı, 90 dakika emek veren insanları  ortada bırakmamak,onları o yöneticilere karşı daha dik durmalarını sağlayacak o  çalışma hiçbir zaman destek görmedi.Her zaman bu yolda yanlızdı.Düşünüyorum şimdi belki bu ölüm insanların içinde bir şey uyandırır,onun o sonuçsuz kalan çalışması bu saatten sonra devam eder diye.Sonra ortadaki malzemeye bakıyorum ve aklıma bir tek sözcük geliyor.''İMKANSIZ''

Toprağın bol olsun halka yakın olmak için kanatta oynayan adam...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder