1 Ekim 2012 Pazartesi

Alex de Souza!


Hepiniz biliyorsunuz olayı. O gitti artık. O'nu bu blogda çokça kez eleştirdim, içim burkularak yaptım bunu. Son 8 yıldaki sevinçlerimde O vardı çünkü, üzüntülerimde de. Yanında değildim ama çok şey paylaştım O'nunla.

Öyle bir duruma geldik ki taraftar olarak, öyle keskin çizgilerle ikiye ayrıldık ki bize seçim yaptırmak istediler, yapamazdık ama, bizim için "Annen mi baban mı?" sorusu gibiydi. Hangisini seçebilirdik ki?

Neden böyle yaptın ki? Neden her şeyi bir sineye çekip uzatılan zeytin dalını görmezden geldin? Neden efsanemiz olarak kalıp, futbolu bitirmek istemedin? Neden oldu bunlar bir anda?


Olmadı bu. Yakışmadı. Sevenler böyle ayrılamaz sen de biliyorsun. Ben sana kızardım hep ama bilirdim ki geri geleceksin. Bir şekilde gene orada olacaksın. Ama gittin artık, yoksun, nasıl alışacağız peki biz buna? Hiç düşündün mü bunları? Ya sen nasıl alışacaksın?

Böyle olmamalıydı, üzülüyorum, daha çok da neye üzülüyorum biliyor musun? Bunun için uğraşmana üzülüyorum. 

Ne diyebilirim ki daha fazla. Böyle bir durumda seni nasıl eleştirebilirim ki, yoksun artık, ben varlığına güvenip seni eleştirdim hep. 

Yolun açık olsun BÜYÜK KAPTAN. Her zaman bu taraftarın kalbindesin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder